AHMED HELMY FORUM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

AHMED HELMY FORUM

STAR BY POPULAR DEMAND

المنتدىالمنتدى  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا

ميرو
kareem3777
ahmed helmy 2010
سعودي
Masrawy
روميساء
sam
zerocode
MOATAZMOHAMMED
meme
حلمى
salma helmy
محمد موتو حلمى
dinaeldessoky
cosette
mido elhakim
the prencess
dessoki
منى ذكى
عاشق الصداقه بلا خداع
ميدو91
mow
hegazyy9
tito man
3bodi_bozo
فتحى عادل
sweet girls
yaser
ســـاره السعوديه
mido69
Oma
خمميسسوو
HanY.CaPooO
mas
sarah hegazy
سمير كنزى
rayan berir ahmed ebrahi
H O N E S T
lonely_angel
SMAGEN
44 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
tito man

محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد ديسمبر 23, 2007 12:23 pm

Very Happy عاوز عنوان مكتب احمد اكيد المدير عرفة باللة تقولى علي العنوان انا حلم عمرى امثل انا مش عاوز اكتر من انى امثل للسرية رقم تلفونى 0113455245اى حد عارف ياريت يقول على طول او يتصل Idea يا ريت الى فى بالى يكون بيقرء الرسالة Rolling Eyes
hegazyy9

hegazyy9

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 26, 2007 4:43 am

الإسم: محمد حجازي
السن: 27
مكان الولادة: بنها - القليبوبية - ج م ع
محل الإقامة: الرياض - المملكة العربية السعودية
الهواية: قيادة السيارات، القراءة، أفلام أحمد حلمي تحديداً
الفنان المفضل: أحمد حلمي
العمل: مساعد تنفيذي

ملاحظات: يا جماعه، أنا بجد بحب أحمد آخر حاجه خالص بعد آخر حاجه لأنه بجد دمه زي العسل، ربنا يوفقه في كل أعماله ويوفقه دايماً في اختيار أعماله لأنه موهوب وروحه خفيفه بالفطره ومن الآخر، هوه جامد جداً

أخوكم محمد حجازي
mow

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس ديسمبر 27, 2007 3:48 am

انا اسمي mowبس ده اسم حركي لاني كنت كل ما ادخل اسم يترفض انا عمري 15 سنة من القاهرة و بموت في احمد حلمي و هو الفنان الوحيد اللي شفت كل افلامه يا ريت اتعرف بكل اللي في المنتدي و نبقي اصحاب
ميدو91

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 31, 2007 11:35 am

أنا أحمد 17 سنة واي واحد يحب يعرفني اكتر
ايميلي اهوه xahmed1991x@hotmail.com
عاشق الصداقه بلا خداع

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يناير 01, 2008 7:42 am

اقووووووووووول هاى انا عاشق الصداقه بلا خداع اسمى محمد عز الدين 21 سنه بدرس فنون جميله عاشق احمد حلمى انا سعيد جدا انى معاكم فى المنتدى واتمنى اكون صديق ليكم كلكم ونقوووووووول سلامووووووز وكل سنه وانتوا طيبين Very Happy
منى ذكى

منى ذكى

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يناير 04, 2008 9:17 am

انا اسمى منى

عندى 12 سنة

بحب فيلم كدة رضا
ميدو91

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 12:06 pm

انا احمد
وكفاية
xahmed1991x@yahoo.com
dessoki

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2008 10:03 am

انا أسمى محمد  دسوقى عندى 16 سنة ونفسى أمثل  مع أى أحد  وبحب  التمثيل  زى  عينى  وبس  وياريت  أحمد حلمى  توصله  الرسالة  ديه  أمانة  انا  نمرتى  0185300409   وتليفون  البيت  023929302
the prencess

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يناير 19, 2008 1:56 pm

أنا أسمى رنا
من مصر
فى اولى جامعة أنا بحب أحمد حلمى جدا وبمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت فيه وأنا سعيده أنى عضوه ف هذا المنتدى وبجد المنتدى جميل جدا
mido elhakim

mido elhakim

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 2:46 am

انا mido elhakim وعايز اعرف هل الاستاذ احمد بيقرا الرسائل دي ولا لا وياريت ترجعو لرسالتي اللي انا كاتبها في حلمي كافيه وياريت الاستاذ احمد يقبل عرضي بمجرد وصولي ارض مصر وانا منتظر الرد ومش هيأس ابدا وللعلم انا طالب في دعوتي ان تكون في مكان عام زي ما يحب الاستاذ احمد واسرته الكريمه وبالاخص الدكتوره ليلي وشكرا
cosette

cosette

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 3:07 am

hi ana cosette min liban bheb ahmad ktir .mahdoum ktir
dinaeldessoky

dinaeldessoky

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 12, 2008 5:44 am

انا اسمى دينا
انا فى كليه تجاره
وبحب احمد حلمى فى فيلم ظرف طارق و مطب صناعى
محمد موتو حلمى

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 12, 2008 7:14 am

اهلين انا محمد من السعودية ادرس في الاردن عندي 18 وبس اشوف احمد حلمى
ارتاح إدا شفته وشاهدة كل افلام احمدحلمي واحبها كلها
salma helmy

salma helmy

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 3:59 pm

انا اسمى سلمى

عندى 12 سنه

بموووووت فى أحمد حلمى

من الاسكندرية
حلمى

حلمى

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 10, 2008 6:09 pm

احمد
السن 21
الأمنية : اللعب فى نادى
أحمد حلمى ممثل رائع وان شاء الله هيفضل متربع فى قلوب الجما هير مدى الحياة
أفضل الافلام : ظرف طارق- مطب صناعى
meme

meme

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 21, 2008 10:09 am

انا محمود 18 بموت فى حاجه اسمها احمد حلمى وبحب افلامه كلها خصوصا ( ظرف طارق)
MOATAZMOHAMMED

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 24, 2008 1:00 am

انا معتز محمدوسنى 16 بحب احمد حلمى طبعا وشوفتلوا افلام كثير وعجبونى كلهم طبعا على الانسان دة بجد بيمثل من قلبة وعندة روح جميل فى الكوميدى وفى كل الاعمال السينمائية اللى بيعملها وبجد هو انسان محترمة جدا ومستنين الجديد يا احمد I LOVE U AHMED HELMY
meme

meme

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 4:50 am

انا محمود 18 س من المنصوره بموت فى حاجه اسمها احمد حلمى
zerocode

zerocode

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 9:57 am

انا اسمى هاجر و عندى 16 سنه و شهر انا من الاسكندريه و بموت فى احمد حلمى لانه بجد زى العسل و ممثل متمكن اوى اوى من الكوميديا و بحبه اوى فى الافلام (مطب صناعى_ظرف طارق_جعلتنى مجرما)
sam

sam

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 4:17 pm

هاى انا اسمى سام مش مصرية بس سبب الوحيد الى خلاانى اموت فى احمد حلمى و المصرين هو مجدى- مجدى واحد مصرى الى بشتغل معاية وانا احبو كتير بس هو مايعبر لى لنى بس مش مصرية انتم الى اولولى فيه ها اى لو حبييييت واحد مصرى وانا عندى 20 سنة وهو مش حاسس بية و يقول انه هو مش جاى البحرين علشان الحب بس بقول انه هو معجب بية عامل اى الولى وهوه مايكلمنى لنه خايف من صاحب شغل لا يعرف ويرسله المصر وانا ادووب فى عيتى واضعف كل مرة اشوفه
sam

sam

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 4:21 pm

انا مقدر على كدة كل مرة افكر فى والله وهو مابكلمنى لى صحبه مصرية اولت لها كل حاقة وتقول طززز فى انسى ونا مش ادرة انساه ارجوجم ساعدونى
sam

sam

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 8:11 pm

Sad عملتو اى بموضوعى ارجوكم ساعدونى دنه تعبت اوى
روميساء

روميساء

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 6:31 pm

هاااااااااااي أنا إسمي روميساء أناعندي 14 سنه و مصريه من القاهرة

و أنا بحب في حاجه إسمها أحمد حلمي بحبو مووووووووووووووووووووووووووووت

و خاصة لما شوفت آخر فيلم ليه آسف على الازعاج ده فيلم جااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جدا أنا لما دخلته في السينما مبطلطش ضحك علشان كده بموووووووووووووووووووووووت في حاجة إسمها أحمد حلمي و يارب تكون يا حلمي الأول The First lol! lol!
http://www.a7med7elmy.com/
Masrawy

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 8:58 am

هاى انا محمد من 6 أكتوبر و عندى 18
و ماحدش يتصور انا بحب احمد حلمى قد إيه و من نظرى هوا حسن ممثل عربى و أكثر الممثلين إحتراما و اتمنى أشوفه فى يوم من الايام
سعودي

سعودي

مُساهمةموضوع: رد: محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا   محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 4:24 am

انا من السعوديه حائل

يعجبني احمد لانه يصنع الابتسامه

على افواه الناس

محبي و اعضاء منتدى احمد حلمي الراغبين فى التعارف ...ادخلوا
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-